Veseli smo, da nam podjetje Opel zaupa na področju celostnega upravljanja blagovne znamke na socialnih omrežjih, pri zasnovi in oblikovanju digitalnega oglaševanja, pripravi tiskovin in opremi prodajnih mest ter koordinaciji oglaševanja prodajnih salonov.
Že vrsto let skrbimo za celostno zasnovo in izvedbo letakov podjetja Hofer, ki so z doslednim konceptom, jasno strukturo in sodobnim fotografskim slogom eden najpomembnejših oglaševalskih in prodajnih materialov te prodajne verige.
Zasnovali smo ime in celostno grafično podobo Hoferjeve ekskluzivne blagovne znamke izbranih slovenskih vin Selekcija.
Oblikovali smo kampanjo za lansiranje blagovne znamke mobilne telefonije HoT – Hofer Telekom s sporočilom, da je Hofer tudi na področju telekomunikacij sinonim za najvišjo kakovost po najugodnejših cenah.
Za model modema smo zasnovali atraktivno podobo embalaže, ki spominja na tipično take-away škatlo in tako sporoča osnovno prednost produkta – WiFi, ki ga lahko vzameš s seboj. Celostna komunikacija je vključevala tudi odmeven TV-spot.
Za mobilnega operaterja HoT smo prenovili celostno grafično podobo. V središče smo postavili posodobljen logotip, za katerega smo izdelali serijo različic, opremljenih z zanimivimi grafičnimi elementi, ki vsak po svoje izpostavljajo določeno prednost blagovne znamke.
Smo specialisti za oblikovanje kulinaričnih revij v kombinaciji z lifestyle vsebinami, ki jih pripravljamo v sodelovanju z matično agencijo in našim fotografskim studiem, specializiranim za food styling in lifestyle fotografijo.
Za dobrodelni projekt Botrstva smo oblikovali prikupne stekleničke za vodo in priročno nakupovalno vrečko.
S kampanjo Prijatelji s kmetije smo celostno podprli program zvestobe trgovin Hofer, ki je spodbujal kupce k zbiranju nalepk in plišastih živali z nakupovanjem v trgovinah. Uspeh nadvse priljubljene nacionalne kampanje se odraža tudi v impresivnem znesku skoraj 150.000 EUR, ki je bil v sklopu projekta podeljen projektu Botrstvo v Sloveniji.
Deseto obletnico Hoferja v Sloveniji smo zaznamovali s kampanjo, ki izpostavlja ključno prednost te trgovske verige: enostavno nakupovanje.
Za Zvezo prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje smo pro bono zasnovali medijski projekt Veriga dobrih ljudi za povezovanje slovenske družbe pri opolnomočenju družin, ki živijo v revščini. Gre za humanitarni projekt, ki ga je podprla medijska hiša Pro Plus.
Za farmacevtsko podjetje smo posodobili dizajn in SEO optimizirali njihov nastop na spletu. Pripravili smo strategijo za kreiranje novih vsebin na podlagi relevantnih ključnih besed z rednimi objavami kakovostnih člankov. Projekt smo zaokrožili tudi s tiskovinami in videi.