Facebook oglaševanje

- ZA PRISTEN STIK S KUPCI -

Se želite predstaviti svojim kupcem, se počasi prikrasti v njihovo podzavest in jih nato prepričati v nakup? Facebook oglaševanje s skoraj tremi milijardami dnevnih uporabnikov platforme po vsem svetu in okoli 900.000 profili v Sloveniji nudi ogromen potencial za predstavitev vaših storitev in izdelkov ter dvig zavedanja o vašem podjetju.

A kako se lotiti oglaševanja na Facebooku in izstopati v poplavi konkurence? Nikakor ni dovolj na strani podjetja objaviti nekaj, ko se spomnite. Kljub temu da vsi obvladamo Facebook, je oblikovanje učinkovite kampanje bolje prepustiti strokovnjakom in pri tem vam lahko pomagamo mi! 

Kaj vse ponuja oglaševanje na Facebooku?

Facebook oglaševanje vam omogoča stik s potencialnimi kupci na vseh treh stopnjah nakupne odločitve (zavedanje, interakcije, konverzije), za kar ponuja različne vrste oglasov, npr.

  • video oglasi
  • oglasi s fotografijami
  • oglasi kot diaprojekcije
  • dinamični produktni oglasi
  • lead generation oglasi z obrazci
  • predstavitve kolekcij izdelkov
  • oglasi za dogodek
  • oglasi v Messengerju
  • oglasi v Storyjih
  • sponzorirane objave

Prisotnost na družbenem omrežju je pomemben košček v mozaiku podobe vaše blagovne znamke. Poleg tega oglasi na Facebooku pogosto niso videti kot oglasi, zato ima oglaševanje na tej platformi še toliko večji potencial. Z njimi boste na preprost način dvignili zavedanje o vaši blagovni znamki, povečali doseg objav, predstavili svoje produkte in na koncu potrošnike pripravili do želenega dejanja: konverzije na vaši spletni strani.

Zakaj se Facebook oglaševanje izplača?

Facebook omogoča mikrotargetiranje ciljnih kupcev, saj je oglase mogoče ustvarjati na podlagi spola, starosti, lokacije, zanimanj, prihodka in celo pomembnih življenjskih dogodkov.

Facebook ima najvišji ROAS (return on ad spent) med vsemi družbenimi omrežji. Poleg tega lahko sami določite svoj proračun in glede na izplen lahko mirno rečemo, da so oglasi na Facebooku poceni, rezultati pa vidni hitro.

Velika prednost Facebook oglaševanja je tudi možnost remarketinga – prikazovanja oglasov tistim uporabnikom platforme, ki so že prej izkazali zanimanje za vašo ponudbo.

Kako vam lahko pomagamo uspeti na Facebooku?

Bistvo oglaševalske kampanje na Facebooku je pokazati zgodbo svojega podjetja in ponudbo točno tisti ciljni skupini, ki jo vaše podjetje in ponudba zanimajo. Zato je za učinkovito promoviranje podjetja na Facebooku ključna dobra strategija, ki ustvarja visoko stopnjo konverzije po ugodni ceni.

Takole poteka naš delovni proces:

PRIPRAVA STRATEGIJE IN KOLEDAR VSEBIN

Na podlagi analize vašega podjetja, blagovne znamke in ponudbe poskrbimo, da ste s pravo strategijo in ustrezno obliko oglasov vsakodnevno prisotni na platformi Facebook.

USTVARJANJE VSEBIN

Izmed številnih možnosti oglasov na Facebooku izberemo take, ki ustrezajo vašim ciljem ter ustvarimo estetski in učinkovit dizajn oglasa, podprt s kreativnim in inovativnim besedilom.

OBJAVA VSEBIN PO UREDNIŠKEM NAČRTU

Na profilu skrbimo za učinkovit in aktiven nastop vašega podjetja z rednimi objavami po uredniškem načrtu, ki sledi vašim ciljem, in dodelano komunikacijo z možnimi strankami.

PROMOCIJA OBJAV, VEČANJE BAZE

Skrbimo za premišljeno sponzoriranje objav v skladu z vašimi cilji, proračunom in oblikujemo aktivacije s ciljem bodisi povečanja baze sledilcev bodisi konverzij.

TESTIRANJE IN OPTIMIZIRANJE

Preverjamo, ali z oglaševanjem dosegate najboljše rezultate glede na svoj vložek in kampanje nenehno spremljamo in izboljšujemo za kar najboljše rezultate.

POROČILA, PREDLOGI

Pripravimo poročila o uspehih kampanj in oglasov, dodamo nove predloge


Prisotnost na Facebooku bo vaši znamki dala mladosten zagon, pristen stik s strankami in dopolnila celostno podobo vašega podjetja. Kontaktirajte nas, da vam pomagamo do Facebook prevlade!