Grafično oblikovanje

- NAREDITE DOBER PRVI VTIS -

Grafična podoba vašega podjetja se prva vtisne v spomin potencialnim strankam, zato mora biti prepričljiva in prepoznavna. Samo učinkovito in premišljeno združevanje besed, simbolov, fotografij in grafik v končni izdelek ustvari podobo, ki bo vplivala na čustva in nakupne odločitve.

Poskrbite, da boste ustvarili dober in profesionalen prvi vtis, še preden boste svoje izdelke ali storitve natančno predstavili – zagotovite si grafično dovršen nastop na vseh trženjskih in marketinških kanalih z našo pomočjo!

Celostna grafična podoba: ustrezna in konsistentna

Dobro grafično oblikovanje še zdaleč ne pomeni samo dovršenega dizajna, bistvena je tudi njegova konsistentnost. Tu na sceno stopi celostna grafična podoba. Da bi zgradili prepoznavnost in zaupanje, je ključno, da se CGP upošteva pri katerem koli segmentu vašega nastopa na trgu, naj bodo to embalaže izdelkov, oblikovanje tiskovin ali objave na družbenih omrežjih.

Vprašati se morate, kaj želite s svojo podobo doseči in sporočati. Mi pa bomo vaše želje upoštevali pri izboru tipografije, ozadja, grafičnih elementov, pozicijskega stavka in še številnih drugih dejavnikih ter ustvarili unikaten dizajn, ki bo odražal vrednote vašega podjetja.

Kaj vse lahko grafično oblikujemo za vas?

CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA IN PRENOVA VAŠE STARE PODOBE

  • logotipi
  • vizitke
  • dopisni listi
  • kuverte

OBLIKOVANJE TISKOVIN

  • letaki
  • zloženke
  • brošure
  • katalogi
  • vabila
  • koledarji

OBLIKOVANJE PROMOCIJSKEGA MATERIALA

  • plakati
  • nalepke
  • vrečke
  • zastave
  • oglasni panoji

OBLIKOVANJE EMBALAŽE

  • embalaža za izdelke
  • embalaža za živila

OBLIKOVANJE SPLETNIH STRANI IN DRUGIH SPLETNIH VSEBIN

  • spletne strani
  • spletne pasice oz. bannerji
  • naslovnice in fotografije za družbena omrežja

DIGITALNA OBDELAVA FOTOGRAFIJ

  • barvne in druge korekcije fotografij

  • montaža fotografij

Pri pripravi katerega koli oglasnega materiala dajemo poudarek dvem stvarem: dobremu in jasnemu sporočilu ter lepemu in učinkovitemu dizajnu, ki je vedno skladen z grafično podobo naročnika.

Stremimo k temu, da končni izdelki sledijo sodobnim smernicam oblikovanja, pritegnejo pozornost ter so ustrezajo svojemu namenu, kar pomeni, da prinašajo tudi želene rezultate.

Kako poteka naš ustvarjalni proces?

PREUČITEV BRIEFA

Brief natančno preberemo. Ne enkrat, ne dvakrat – večkrat. O dilemah se posvetujemo z naročnikom in si pridobimo vse potrebne informacije, preden se lotimo brainstorminga.

RAZISKAVA O PODJETJU

Gre za ključni korak pri pripravi dizajna, saj želimo, da ta odzvanja duh podjetja in zadosti naročnikom željam in potrebam, tudi tistim, ki jih morda ni navedel.

BRAINSTORMING IN PRIPRAVA TEKSTOV

Sledi razmišljanje celotne ekipe in izmenjava mnenj. Nato se lotimo priprave tekstov ter skiciranje zmagovalnih rešitev s strani dizajnerjev ter iskanje najboljših grafičnih rešitev za določeno znamko.

IZDELAVA RAZLIČNIH KONCEPTOV IN PREZENTACIJA

Naročniku predstavimo več konceptov, s katerimi smo zadovoljni, in razložimo prednosti vsakega od njih. Analiziramo njegov odziv.

PREDSTAVITEV KONČNEGA IZDELKA

Ob upoštevanju naročnikovih želja in po morebitnem skupnem brainstormingu izdelamo dogovorjeno podobo, ki v kar največji meri odraža želje in vrednote podjetja.

KOREKTURE IN DOKONČNA PRIPRAVA PRODUKTA

Po morebitnih korekturah pripravimo končni izdelek. Bodisi ga pripravimo za tisk bodisi uredimo vse potrebno za objavo na spletu.

Želite izstopiti iz povprečja in se ljudem vtisniti v spomin z dovršenim dizajnom, ki pooseblja vašo blagovno znamko? Kontaktirajte nas, da skupaj ustvarimo naš najlepši dizajn do zdaj!