Vsebinski marketing

- PRITEGNITE Z VSEBINO -

Ste vedeli, da kar 80 odstotkov ljudi raje pridobi informacije o nekem podjetju in njihovi ponudbi iz zanje koristnih člankov kot pa iz oglasa? 70 odstotkom ljudem koristna vsebina približa blagovno znamko, kar 60 odstotkov pa jih trdi, da jim kakovostne in relevantne informacije olajšajo nakupno odločitev. Glede na te podatke imamo za vas samo dve besedi: vsebinski marketing!

Nepregledna džungla oglasov postaja čedalje manj učinkovita, vse več na veljavi pridobiva vsebinski marketing. Oziroma vsakršno podajanje za kupce uporabnih informacij, ki nagovarjajo in rešujejo njihove težave. Zakaj? Ker deluje!

Kaj je vsebinski marketing?

S pojmom vsebinski marketing opisujemo strateški marketinški pristop h komunikaciji vašega podjetja, ki se osredotoča na kreiranje in distribucijo relevantne vsebine, da bi na ta način privabili točno določeno občinstvo, jim približali našo znamko ter bili na koncu nagrajeni s konverzijo.

Z vsebinskim marketingom ne oglašujemo svojih produktov in storitev, pač pa nudimo resnično relevantne in uporabne vsebine za trenutne in bodoče stranke, da bi jim pomagali rešiti njihove težave.

In v čemu je catch? Vsebinski marketing mora biti nadpovprečno dober, da izstopa v poplavi informacij, s katerimi so kupci soočeni vsak dan.

Vsebina v marketingu postaja ključna in bo odločilno krojila tudi prihodnost marketinga. Ni zastonj rek "Content is king" ali po naše "Vsebina je kraljica". Če vzbudimo zanimanje potrošnika in najdemo pot do njegovega srca, občutno skrajšamo tudi pot do konverzije.

Marketing brez dobre vsebine ne obstaja

Ne glede na to, katero marketinško taktiko ste ubrali, vsebinski marketing naj bo vedno ključen element načrtovanja in ne nekaj, s čimer se ukvarjate kar tako mimogrede brez razmisleka. Kakovostna vsebina je ključen del vseh oblik oglaševanja:

● na družbenih omrežjih
● pri SEO-kampanjah
● pri odnosih z javnostmi
● v Google Ads kampanjah
● pri vsebinskih strategijah

Dobra vsebina gradi zaupanje, dviguje ugled in vas pozicionira kot strokovno podkovane v vaši branži. Pritegne nove potencialne stranke oz. kupce ter med njimi in vašo ponudbo ustvari posebno vez. A pozor: vsebinski marketing je tek na dolge proge: rezultati se začnejo kazati šele po nekaj mesecih, a nato pustijo pečat.

Štirje koraki do skupnega pripovedovanja zgodb

OBLIKOVANJE STRATEGIJE

Za pripravo učinkovitih kampanj moramo spoznati vašo branžo, podjetje, potrošnike in produkt. Samo tako izpolnimo vaše želje in zagotovimo uspeh.

USTVARJANJE VSEBINE

Naši tekstopisci s tenkočutnim smislom za pripovedovanje poiščejo navdih v vaši zgodbi in ustvarijo zgodbe, ki bodo navdihovale vaše stranke. Celotna ekipa nato poskrbi za popoln paket: vsebino, oblikovanje in distribucijo.

DISTRIBUCIJA VSEBIN

Vsebino usmerimo na različne kanale, npr. s PR-članki, blogi, zapisi na družbenih omrežjih ... Z našo pomočjo bo vaša zgodba prišla do pravih ljudi.

SPREMLJANJE REZULTATOV IN POROČILA

V času sodelovanja redno spremljamo rezultate in analiziramo učinkovitost kampanj, da bi lahko predlagali izboljšave in nove vsebine.

Ljudje si želijo izvedeti vašo zgodbo in potrebujejo relevantne informacije o vaši branži, ki jim lahko pomembno olajšajo življenje. Ne prikrajšajte jih za kakovostno vsebino, ki jo lahko skupaj ustvarimo. Povežimo se in skupaj premaknimo meje vašega uspeha više in dlje.