Vsebinski marketing

- BODITE OPAŽENI -

Splet je zavzel vsako poro našega življenja in postal nepogrešljiv del oglaševalske džungle. Prinaša ogromno možnosti za komunikacijo s potencialnimi kupci – predvsem s ciljem pridobiti nova sodelovanja ali povečati prodajo izdelka. Eden od najbolj priljubljenih in tudi visokoučinkovitih digitalnih oglaševalskih kanalov je Google Ads oglaševanje (nekdanji Google AdWords).

Če želite na preprost način pokazati, kakšne izdelke ali storitve ponujate, je Google Ads oglaševanje prava izbira za vas. Gre za eno ključnih marketinških strategij, s katero lahko zasedete prve pozicije v iskalnem omrežju Googla.

Google oglaševanje na kratko

Google Ads je Googlova oglaševalska mreža. Gotovo jo najbolj poznate po plačljivih oglasih, ki jih vidite na vrhu Googlovih iskalnih rezultatov. Po kakšnem ključu deluje oglaševanje na googlu? Oglaševalci se na podlagi zakupa ključnih besed in besednih zvez potegujejo za oglaševalska mesta, ki so ciljni skupini prikazana čim višje med rezultati v iskalniku. Pravzaprav gre za neke vrste avkcijski sistem, kjer oglaševalec sporoči, koliko je pripravljen plačati za posamezni klik (pay-per-click – PPC) na oglas oz. za prikaz oglasa (pay-to-display), ki se bo pojavil, ko bo vtipkan določen iskalni niz.
Vsakič ko uporabnik spleta klikne na vaš oglas in obišče vašo spletno stran, morate iskalniku plačati prispevek. Če je kampanja zastavljena ustrezno, je prispevek majhen, saj je obisk vreden več, kot plačate zanj. Če za klik plačate 1 EUR, iztržite pa prodajo izdelka v vrednosti 100 EUR, ste ustvarili precejšen dobiček.

Katere prednosti prinaša Google Ads oglaševanje?

Ključna prednost, ki jo prinaša oglaševanje na Google, je, da lahko točno določimo, kdaj se bo oglas prikazal ter kaj bo sporočal, poleg tega pa plačamo šele, ko obiskovalec nanj klikne. Poleg tega je mogoče občinstvo natančno ciljati glede na demografijo, interese, kontekst ali vedenje na spletu.

Adwords omogoča naslednje:
● merljivost oglasov,
● optimizacijo oglasov,
● natančno ciljanje na podlagi ključnih besed.

Kako vam pomagamo do uspešne Adwords kampanje?

SPOZNAVANJE ZNAMKE IN STRATEGIJA

Za pripravo učinkovitih Google oglasov moramo spoznati vašo branžo, podjetje, potrošnike in produkt. Samo tako bo kampanja uspešna.

ANALIZA KLJUČNIH BESED

Steber Google oglaševanja je izbor pravih ključnih besed. Določimo jih z različnimi orodji in za vas izluščimo tiste, ki bodo obisk vaše spletne strani ponesle v nebo – najbolj relevantne po najnižji ceni.

USTVARJANJE GOOGLE OGLASOV

Oblikujemo tekstovno privlačne oglase, ki so komunikacijsko učinkoviti, tehnično pa odlično zasnovani.

SPREMLJANJE REZULTATOV IN POROČILA

Med kampanjo redno spremljamo rezultate in analiziramo njeno učinkovitost, da bi lahko predlagali izboljšave in nove oglase.

OPTIMIZACIJA, TESTIRANJE IN RAZŠIRITEV

Na podlagi analize oglase nenehno optimiramo, da bi dosegli čim večjo učinkovitost kampanje. Dodajamo nove predloge oglasov, da bi vašo ponudbo predstavili čim bolj celovito.
Dejstvo je, da potencialne stranke iščejo izdelke in storitve kot so vaše, in Google oglaševanje je odličen način, da jih opozorite nase, kadar so v procesu odločanja. Saj veste, če vas ni na prvi strani Googla, ne obstajate. Kontaktirajte nas, da skupaj sežemo pod nebo nad krošnje najvišjih dreves!